V tomto članku idem čiastočne rozpísať niektoré, pre nikoho možno nepodstatné veci, no pre iných veľmi.
Ako prvé, sa idem venovať reklamáciam a obchodníkom.
Zoberte si poučenie z môjho príkladu:
Mal som notebook. Kvôli lacnejšej cene, Acer. Výkon excelentný, ostatné tiež. Takto to išlo tak 1 a pol roka. A zrazu z ničoho nič, zhasol. Odpálila sa základna doska, nenabíjalo.
Tak a teraz čo? Ako prvé, išiel som k S*****, na poservisnú diagnostiku. Počkal som 3 dni, dostal som výsledok (I s protokolom).
Aký?
Notebook nereaguje, skratuje, čiže ako som myslel, jedine výmena základnej dosky. No ale tu sa začali moje problémy a opletačky.
Mal som ešte záruku, tak čo. Poslal som ho do jediného servisného centra Acer – Brna. Výsledok?
Notebook navyše obliali, rozbili, ošúchali. Priznám že som mal šuchnuté rohy. Ale nie puknuté. A to už nehovorím o tom, že ho museli vystaviť neviem akej tekutine, pretože vo výsledku, poškodený oxidáciou takou ako keby bol vo vode týždeň (nebolo by to prvý krát čo servis naschvál zariadenie zničil). A teraz čo?
Zaslal som im protokol. Výsledok? Notebook poslali speť, ešte viac zničený, a najlepšie – záruku na čo mam nárok, zamietli.
A teraz som došiel na jednu, jedinú vec. Poznáte produkt, dostupný u našich poisťovní, PPO – Poistenie právnej ochrany? Stojí len 45 eur. Viete koľko stojí napr. základná doska? 150 a viac. A efekt?
Keby som ho mal, teraz už mám notebook speť. S vymenenou doskou, plný spokojnosti.
Takže, Vám radím ak chcete mať istotu záruky, nezabudnite na poistenie právnej ochrany. Je to investícia, hodná stovky eur.
Celá debata | RSS tejto debaty