Založ si blog

Čo sme mohli a čo nie? V čom sme urobili chyby.

V tomto članku idem čiastočne rozpísať niektoré, pre nikoho možno nepodstatné veci, no pre iných veľmi.

Ako prvé, sa idem venovať reklamáciam a obchodníkom.

Zoberte si poučenie z môjho príkladu:

Mal som notebook. Kvôli lacnejšej cene, Acer. Výkon excelentný, ostatné tiež. Takto to išlo tak 1 a pol roka. A zrazu z ničoho nič, zhasol. Odpálila sa základna doska, nenabíjalo.

Tak a teraz čo? Ako prvé, išiel som k S*****, na poservisnú diagnostiku. Počkal som 3 dni, dostal som výsledok (I s protokolom).

Aký?

Notebook nereaguje, skratuje, čiže ako som myslel, jedine výmena základnej dosky. No ale tu sa začali moje problémy a opletačky.

Mal som ešte záruku, tak čo. Poslal som ho do jediného servisného centra Acer – Brna. Výsledok?

Notebook navyše obliali, rozbili, ošúchali. Priznám že som mal šuchnuté rohy. Ale nie puknuté. A to už nehovorím o tom, že ho museli vystaviť neviem akej tekutine, pretože vo výsledku, poškodený oxidáciou takou ako keby bol vo vode týždeň (nebolo by to prvý krát čo servis naschvál zariadenie zničil). A teraz čo?

Zaslal som im protokol. Výsledok? Notebook poslali speť, ešte viac zničený, a najlepšie – záruku na čo mam nárok, zamietli.

A teraz som došiel na jednu, jedinú vec. Poznáte produkt, dostupný u našich poisťovní, PPO – Poistenie právnej ochrany? Stojí len 45 eur. Viete koľko stojí napr. základná doska? 150 a viac. A efekt?

Keby som ho mal, teraz už mám notebook speť. S vymenenou doskou, plný spokojnosti.

Takže, Vám radím ak chcete mať istotu záruky, nezabudnite na poistenie právnej ochrany. Je to investícia, hodná stovky eur.

Práca a ako to je s ňou.

20.09.2013

Typujem že väčšina Vás, náštevníkov bežne pracuje ako bežný zamestnanec. Ale. Typujem že ste si už dali otázku: „Vyhovuje mi to? Dosahujem satisfakciu?“. A to je kameň úrazu. Doteraz (i keď trochu zauímave povedať doteraz, keď teraz som už živnostník) som býval zamestnanec. Úplne bežný, pracovitý občan tejto republiky. Ale teraz som už živnostník. [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2348x
Priemerná čítanosť článkov: 1174x

Autor blogu

Archív